Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Lili André - 3 januari 2009 22:24


..åt mina systerdöttrar Tuva och Bella. Har precis fått snuttan Tuva att somna. Bella som sov en stund på eftermiddagen är fortfrande vaken..


Jag är fortfarande ledig från jobbet. Vilket otroligt lång ledighet jag har haft! Det är första gången i hela mitt arbetsförda liv som jag varit ledig så länge under vinterhalvåret. Fantasktiskt skönt och mycket "bara vara" har det varit. Det gör att jag t.ex kan vara barnvakt åt min syster. Det är väldigt sällan det sker då jag inte har semester. 


Det ska bli roligt att börja jobba igen. Att träffa arbetskamraterna och fortsätta alla påbörjade projekt i vårat arbete men tills dess får jag njuta några dagar till att "bara vara" och umgås med t.ex mina söta systerdöttrar..


Ovido - Quiz & Flashcards