Alla inlägg den 5 december 2008

Av Lili André - 5 december 2008 22:36

.. kanske jag saknar träningen? Saknar utmaningen inom idrotten? Jag hade mina tävlingsår under år 2000-2005 och har efter det haft långa uppehåll samt sporadiska besök på gymmet. Jag drömde att jag blev stoppad på Upplandsleden, då jag åkte bil hem mot Bomhus, av en hockeyspelare i Sverige (hmm) som ville att jag skulle vara med i ett team där både tjejer och killar skulle ingå och därför blev jag tillfrågad.. hmm, egentligen saknar jag inte utmaningar, det får jag dagligen i jobbet och även i min roll som politiker. Det kanske ändå är något speciellt med idrotten...

Fotnot: Det är moi till höger i bilden...

Av Lili André - 5 december 2008 20:25

Då är det fredag igen efter en härlig vecka! Det är sååå kul att jobba med samverkansfrågorna på Högskolan i Gävle. Nu sitter jag och familjen och, som varje fredag ;), tittar på Idol, det är ju riktigt spännande att se vilka av dessa duktiga ungdomar som går till final.

Alltså.. detta är fredagsmys hos familjen André =D



Ovido - Quiz & Flashcards